Ga naar inhoud

Java 6.11

Stefan77

Aanbevolen berichten

Beste,

voor een bepaalde toepassing die draait onder internet explorer moet java 6.11 geinstalleerd zijn.

met een hogere versie krijg ik foutmeldingen in deze toepassing.

de correcte versie was op mijn pc geinstalleerd maar op een of andere wijze is die corrupt geworden.

Als ik via het configuratiescherm - software deze software wil verwijderen krijg ik een foutmelding "onherstelbare fout bij installatie"

IK beschik over het setup programma om terug te installeren.

als ik een installatie wens uit te voeren krijg ik volgende foutmeldingen:

"installer: Wrapper.CreateFile failed with error 32: het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt"

en

"This version of Java is already installed"

Ik zou die corrupte java eraf willen gooien en opnieuw installeren

Wie helpt mij verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer je pc op te starten in veilige modus (F8 drukken tijdens opstarten) en probeer daar via Configuratiescherm Java te verwijderen.

Lees ook dit eens.

Ook kan het helpen om de java versie nog eens te installeren, en daarna weer te verwijderen.

Ook kan het helpen de addons of invoegtoepassingen Java te verwijderen in IE vooraleer uninstall te doen in Configuratiescherm.

Het is zeer onverstandig een oude versie van java te installeren. Het is bekend dat virussen graag gebruik maken van gaten in Java. Zelfs met een goede antivirus is de kans groot dat u dan een virus binnenhaalt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.