Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik hebt zelf windows 7 met norton 360 erop met regelmaat van de klok werdt mijn antievirus uitgeschakeld ik hedt me merderen mallen afgevraagt wat hkl is met een zooi nummers er achter mijn vermoeden klopt dat is niks anders dan een virus op het moment dat ik hijack instaleerden zag ik een lijst met 85 besmetingen die dus verwijdert zijn je mag drie keer raden waar in.windows Tuneup dat wordt aan gepressen als de besten maar het is een binnen komen voor krakers hkl is nu verwijdert tuneup werdt er gelijk uitgesmeten dus dat programma zit vol gaten en doet dus niet wat we willen nu werkt alles weer op naar het volgen de virus dus ?xD

mvg eddiebakker

Geplaatst:

Tune Up en andere soortgelijke programma's beloven veel ... maar presteren meestal erg matig. Als ze er al niet voor zorgen dat de PC nog verder in de soep draait. Vermits je probleem blijkbaar nu opgelost is, kunnen we dit topic afsluiten ;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.