Ga naar inhoud

W8 draait enkel Microsoft ?

carambole

Aanbevolen berichten

Ik kon geen zelfstandige W7 meer kopen,enkel de OEM versie.1 Malig te plaatsen op 1 pc.Dat wou ik niet.

Ik moet die OS kunnen verhuizen op een te verwachten laptop.

Als er op die laptop een sticker zit dan hangt die vast aan het moederbord.Dus ik kan die kopen en dan heb ik een geregistreerde.

Er was ergens een gerucht dat W8 enkel Microsoft programma's draaide.

Ik heb dringend een registratie nog.Updates zouden dan fouten herstellen zoals mijn MS Office 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bij Becomp.be in de week naar een W7 gezocht.Geel vakjes duiden daar op in stock.In een winkel ervan was het niet meer te krijgen.

Of is dat een commerciële zet ?Iedereen heeft zijn uitleg zoals W8 draait enkel Microsoft.Koppel daarbij het aanraakscherm en tablets.= dit en dat vernieuwen.

We zullen maar geduld hebben en hopen dat de laptop zijn sticker heeft en niet geroofbouwt is.

(kotsbeu ben ik dat een niet geregistreerdrde OS)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen Vista op de markt kwam vond iedereen het vreemd omdat het nieuw is.

Dus gingen ze terug naar XP.

Toen kwam Windows 7 en plotseling wilt iedereen dat hebben.

Nu wordt Windows 8 meer verkocht van Windows 7 in vergelijkbaar periode.

Maar het is nieuw en voorlopig ziet er niet naar uit dat mensen terug naar Windows 7 willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.