Ga naar inhoud

Eerste opstart loopt vast

Pjotrovich

Aanbevolen berichten

Goedendag,

sinds ik mijn PC heb heb ik dit probleem al. Ik heb er nooit echt te lang bij stil gestaan en altijd maar mijn PC gereset nadat ik hem had opgestart. Na deze handeling zijner nooit meer problemen totdat ik hem weer uitzet en dan de volgende keer weer opnieuw opstart.

Het probleem is dus als volgt:

Ik doe mijn PC aan. Windows 7 start gewoon op zoals het bedoeld is. Vervolgens na een aantal minuten werken, niet in bepaalde programma's maar altijd, loopt de PC vast. Muisaanwijzer doet het niet meer en hij reageert helemaal nergens meer op. Als ik vervolgens op de resetknop druk start de computer opnieuw op, krijg ik het zwarte windowsscherm met de melding dat Windows niet correct is afgesloten de vorige keer. Ik kies daar voor Windows gewoon opstarten. De PC start gewoon weer op zoals het hoort en ik kan met de PC werken zolang als ik wil zonder ooit enige problemen.

Het is dus echt alleen maar de eerste keer opstarten nadat de PC geheel uit heeft gestaan.

Iemand een vaag vermoeden heeft diegene hier een oplossing voor? Het irriteert me namelijk inmiddels na 2 jaar :)

Groet,

Pjotr

aangepast door Pjotrovich
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.