Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,Ik heb Office 2007 gekocht, de versie voor Home en studenten, maar kwam na installatie er achter dat er geen Outlook 2007 op zat.Ruilen kan niet meer, maar weet iemand hoe ik alsnog aan Outlook kan komen?Groeten,Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me onwaarschijnlijk dat je Outlook als stand-alone zou kunnen donwloaden of aanschaffen, vermits dit normaal - maar dus niet in het home- en studentenpakket - als geïntegreerd deel van Office wordt aangeboden en er ook in verweven zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon pas een losse (engelse) versie van Outlook 2007 kopen van iemand die het per ongeluk dubbel bij Dell besteld had, maar iemand was me voor.Ik denk dus dat het programma wel los te krijgen moet zijn...Groeten,Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

2003 zal niet veel goedkoper zijn, dus daarvoor moet je het niet doen (maar het werkt wel op vista)

Je kan ook gewoon windows live mail gebruiken, dat komt overeen met de outlook express van vroeger (die toen ook standaard in je windows zat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.