Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn dvd speler/brander werkt niet. Het station wordt nog wel aangegeven (station D), maar hij registreert het niet als er een schijf in zit. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Mijn zoon wil zooooooooooooooo graag zijn nieuwe pc-spel spelen!

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie Clarkie, maar helaas, het heeft niet geholpen. Ook windows fixit geeft alleen maar aan: "niet gerepareerd". Ik heb vandaag zelfs de computerkast opengemaakt om te bekijken of er misschien iets los zat, maar ook dat is niet het geval. Heb apparaatstuurprogramma bijgewerkt, ik blijk de laatste al te hebben. Naar een Windows update gezocht, maar ook die is er niet. Dus het zou denk ik zo maar kunnen zijn dat de dvd kapot is? Wel raar, zomaar ineens. De lade gaat nog wel open en dicht.

Geplaatst:

Staat er in apparaatbeheer een geel vraagteken of rode cirkel voor je dvd brander?

Heb je als de schijf geplaatst is al eens in de verkenner gekeken of het schijfje daar weergegeven wordt?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.