Ga naar inhoud

[OPGELOST] WLAN werkt niet

Aanbevolen berichten

Hallo,Nieuwe laptop gekocht, maar ik kan geen verbinding krijgen met het draadloos netwerk. Nieuwste CD van provider geinstalleerd en de router gereset, alle codes gecheckt en de WLAN staat aan op de computer.Ik weet niet meer wat ik nog fout kan hebben gedaan?Wie geeft een tip?Groeten,Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg een aantal netwerken, o.a. die van mij. De laptop ziet de router dus wel en geeft aan dat er een zeer goed signaal is. De code die ik zie is van de router.Als ik probeer verbinding te maken lukt dat evenwel niet en bij probleemanalyse krijg ik het bericht dat er een time-out is...Gr.Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

zit er een beveiliging op je router, en voer je wel de juiste netwerksleutel in (dit is niet het wachtwoord wat je op je router kan instellen, dat is zo een sleutel van een hele hoop tekens lang die iets zeggen qua betekenis)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik iets heb gevonden...Als ik de netwerksleutel in wil voeren bij de eigenschappen van het draadloos netwerk dan slaat hij deze niet op en als ik terugkeer naar eigenschappen zie ik dat er weer een andere (verborgen sleutel) staat. Die ik heb ingevoerd wordt gewist. Dat kan misschien verklaren waarom er geen verbinding ontstaat.Maar hoe krijg ik nu die netwerksleutel opgeslagen?Groeten,Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.