Ga naar inhoud

HP F4580 niet meer aan de praat te krijgen


ruud

Aanbevolen berichten

Had mijn printer via wifi ingesteld om af te drukken, nu wou ik vanmorgen scannen deed de HP Solution center open en kreeg de melding dat het apparaat niet goed aangesloten was, nu ik heb de printer moeten verplaatsen en daarom deze wireless gezet, nu heb ik ondertussen een usb kabel (6 meter) die er opnieuw op aangesloten is daar ik absoluut moet kunnen scannen, probleem is dat nu niks meer werkt.

Krijg melding dat apparaat "unknow device" is

Heb geen idee meer op welke poort ik deze nu moet zetten LPT 1.2.3 of COM1.2.3.4......

Heb echt alles geprobeerd, drivers opnieuw installeren, laatste drivers gedownload, update gedaan ....

ben hopeloos en verloren, al de ganse morgen mee aan het knoeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel het kan niet stommer zijn dan dit, na alles nogmaals tot in het oneindige te hebben geprobeerd en geprobeerd, de pc naar voor gehaald en de usb kabel van de printer verwisseld met poort van externe HDD, en alles werkt nu .....................................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.