Ga naar inhoud

Aanschaf nieuwe laptop

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop.

Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Ik gebruik mijn laptop voor muziek/internet/muziek.

Wat is mijn budget ? - Mijn budget is 0 tot 700 euro

Een merkcomputer of een samenstelling ? - Ik zoek een computer van de volgende merken Dell/Asus of een merk die jullie me aanraden.

Ga ik overklokken ? - Nee

Ga ik later upgraden ? - Waarschijnlijk wel

Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Mijn systeem gaat uit naar Windows 7 maar Windows 8 kan ook wel

Ga ik zelf installeren ? - Ik ga zelf instaleren

Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Ik heb geen randaapparatuur nodig

Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- Ik woon in Nederland, en bestel het liefst bij BCC/Scheer en foppen/ Media markt, of een ander betrouwbaar webwinkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ASUS X54C-SX447V: i3 processor, 4GB RAM, een harde schijf van 320GB, schermgrootte 15.6", USB 3.0, Windows 7 Home Premium...kostprijs = €439.

ASUS X75VD-TY001H: i5 processor, 4GB RAM, een harde schijf van 500GB, schermgrootte 17", USB 3.0, Windows 8...kostprijs = € 699.

Toshiba Satellite L850-14L: i5 processor, 6GB RAM, een harde schijf van 500GB, schermgrootte 15.6", USB 3.0, Windows 7 Home Premium...kostprijs = € 649.

Dell Inspiron 15 R: i5 processor, 4GB RAM, een harde schijf van 1TB, schermgrootte 15.6", USB 3.0, Windows 8...kostprijs = € 599

De rode tekst is telkens een link: als je er op klikt kom je op de site van de verkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

elke laptop die sneller is,wordt ook warmer,en hoe warmer hij wordt,hoe langzamer hij wordt..

ik heb zelf pas een 2e handse gekocht,voor 100 euro...schoongemaakt,en hij was weer heel erg snel..

tot nog toe hadden al mijn laptops hetzelfde probleem...de grafische kaart,of dikke plakken stof..

ze werden allemaal al langzamer ,na een paar maanden..ook de dure...

mooie film kijken in full screen,kan je gelijk die ventilator horen joelen...en bij een pc kan je een case fan van 6 euro inbouwen.bij een laptop niet..

dus als je een snelle laptop wilt,kijk goed hoe de koeling is..of je er makkelijk bij kunt..

dat is mijn advies voor laptops..

ollo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correct gebruik is en blijft belangrijk...een laptop is geen schoothondje en gebruik je best op een harde, gladde en stofvrije ondergrond.

Ik ben misschien een tikkeltje conservatief maar ik geef op dit moment (ook na een uitgebreide testperiode met Windows 8) nog altijd de voorkeur aan Windows 7...mijn persoonlijke voorkeur qua schermgrootte gaat uit naar een 15.6" omwille van de mobiliteit en het feit dat de afstand tussen toetsenbord en scherm nu eenmaal "vast" is bij een laptop.

Moest ik een keuze moeten maken tussen die 4 ging mijn voorkeur naar de Toshiba.

Bestel echter geen laptop zonder dat je hem gezien hebt: ga naar een winkel met een zeer ruim aanbod en bekijk daar grondig de laptops die je voorkeur hebben, typ er eens op zodat je het toetsenbord ervaart (doorbuigen bij typen !), hoe de scharnieren van het scherm aanvoelen, etc, ...

Maak je keuze op basis van het aanvoelen en zoek dan hier uit waar je hem het goedkoopst kan bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.