Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Na een systeemherstel te hebben gemaakt voor Windows 8 pro (upgrade van 7 naar ...), 2xDVD schijven.

Wil ik uiteraard een systeemherstelschijf maken.

Krijg de volgende melding :

-de systeemherstelschijf kan niet worden gemaakt. er bevindt zich geen medium in het apparaat !

(0xC0AA0202).

Wil iemand mij aub helpen om dit euvel te verhelpen ?

Mvg,

Velibor.

Geplaatst:

Hallo,

Misschien heb ik de fout gemaakt van herstel schijven te hebben gemaakt via het 'configuratiescherm van Windows 7' en NIET via 'het configuratiescherm vin Windows 8' !

Moet ik dus herbeginnen met het maken van herstel schijven ?

En hierna een herstel station maken om het systeem Windows 8 te kunnen herstellen, na een virus, Trojaan aanval enz...

Bedankt voor reactie.

Mvr,

Velibor.

Geplaatst:

Indien Windows 8 je huidig besturingssysteem is kan je geen configuratiescherm van Windows 7 gebruiken.

Die handleiding waar herstelstation in voor komt dat is een systeemherstelschijf.

Geplaatst:

Hallo Clarkie,

Ik ga het uitproberen, en laat U later weten, of het mij al dan niet gelukt is ! Maar nu reeds bedankt voor uw vlugge reactie !

Mvg,

Velibor.

Geplaatst:

Hallo Clarkie,

Ben erin geslaagd een systeem herstel schijf te maken. Weliswaar met Macrium Reflect Free.(freeware software).

Snel, eenvoudig en echt een aanrader !

Nogmaals bedank voor uw attentie !

Mvg,

Velibor

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.