Ga naar inhoud

windows xp start niet op

bokske

Aanbevolen berichten

Als ik de computer opstart kom ik in het scherm waar ik op F1 moet drukken om verder te gaan.

Maar dit lukt niet, computer reageert niet. Als ik DEL indruk geraak ik wel in de SETUP.

Gisteren ging dit nog wel, maar dan kwam op een scherm waar stond dat er problemen waren met opstarten en dat ik moet kiezen voor Veilige modus, windows normaal starten, laatst bekende configuratie,... maar niets hiervan werkte.

Nu weer geprobeerd en direct bij het opstarten constant op F8 toets geduwd (op aanraden van een vriend)

maar nu geraak ik dus niet verder dan vermeld hierboven.

Wie weet raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hirens boot cd erin...en dan xp in je geheugen laden..

als dat ook niet werkt,dan is het je hardware...

ollo

PC Helpforum moderator bericht:
@ ollo. Indien je suggesties doet, wil je die dan ook wat duidelijker toelichten voor onze forumgebruikers. Hiren's boot CD, wat is dat ? Waar haal je dat ? Hoe werkt het ? En wat moet je er exact mee doen in het kader van dit probleem ? Zo heeft bokske niets aan je melding. En dat blijk je - ondanks enkele PB-berichten omtrent de inhoud van je antwoorden - nog steeds niet te begrijpen
aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren windows xp gedownload op cd. Geprobeerd op te starten via de cd en niet via de harde schijf.

Instellingen aangepast in setup zodat opstarten via cd eerste prioriteit is. Maar lukt niet. Vernomen dat het ook kan via usb-stick maar vindt geen versie om te downloaden op het internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag bokske,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.