Ga naar inhoud

Word 2007: sinds enkele dagen problemen met opslaan als

Vuevigne

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Sinds enkele dagen heb ik een probleem met het opslaan als in Word 2007 (besturingssyteem Vista).

Heb al op Google gezocht, maar niet een echt antwoord kunnen vinden., Misschien kan een van jullie helpen?

Tijdens het intikken van de bestandsnaam loopt Word 2007 vast en herstelt zich. Maar hierna hetzelfde probleem.

Vriendelijke groeten en alvast bedankt.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt helpen kan ik je niet,maar weet wel een tussen weggetje..

er is een gratis programma dat heet openoffice...en dat programma doet ook in word en pdf en weet ik wat niet allemaal..

als je er even aan went,gaat er een wereld open voor je...hoe gratis soms beter kan zijn dan dure office dingen..

het hoeft niet,maar je kan het gratis proberen...

ollo

Welkom bij nl.openoffice.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ollo,

Andere software installeren vanwege een probleem in Word vind ik geen tussen weggetje maar een grote omleiding.

@Vuevigne,

Probeer eerst eens of het herstellen van Word je probleem oplost, hoe je dat doet lees je hier.( volg de tekst vanaf: 2007 Office-programma's en -onderdelen repareren die al zijn geïnstalleerd)

Ook mag je onderstaande uitvoeren:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kan best clarkie,maar het was meer bedoeld om iemand erop te wijzen,dat er alternatieven zijn,als je problemen hebt met office..en het is natuurlijk ook bedoeld als reclame,en reclame maken voor gratis software is niet verboden,volgens mij..

mischien hebben anderen er iets aan...ik zelf heb nooit mee problemen gehad met teksten,in welk formaat dan ook..

ollo

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Dag Vuevigne,

Is je probleem met Word opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.