Ga naar inhoud

geel slotje bij mailbox


henrijette

Aanbevolen berichten

Hallo bedankt voor je reactie. Ik maak gebruik van Windows 7 Home Premium en het emailprogramma dat ik

gebruik Mozilla Tunderbird. Thunderbird kan geen verbinding maken met de server. Ik heb nog een ander oud

emailadres dat ik ook gebruik via Thunderbird en die doet het nog wel. Het verschil tussen de emailadressen

is dat mijn oude emailadres via een server van Ziggo gaat en het huidige emailadres via Imap, aldus mijn zoon.

Ik hoop dat U mij kunt helpen, als U nog meer gegevens nodig heeft of informatie nodig heeft, voorzie ik U

daar graag van. Ik ben erg afhankelijk van mijn email. Met vriendelijke groet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het huidige email adres is niet van Ziggo en is aangemaakt door degene die mijn website heeft gemaakt.

Die is op dit moment niet bereikbaar.

Om je verder te helpen zou het toch handig zijn om te weten of het om een Gmail, Hotmail, ......adres ging.

Of je moet wachten tot de persoon in kwestie terug bereikbaar is.

Ook kwam er geen antwoord of dat e-mail-adres ooit wel gewerkt heeft met IMAP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen Gmail, Hotmail adres maar de initialen hmws.nl Daar ik een leek ben weet ik niet of het e-mailadres ooit wel

gewerkt heeft met IMAP. Mijn zoon heeft dit gezegt. Het is een emailadres waar ik normaliter mee werk en gisterochtend lukte

dat ineens niet meer. Ik heb nog nagedacht of ik een groot bestand heb verzonden maar ook dat is niet het geval. Het is gewoon

op slot gegaan. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie, ik heb toch maar geprobeerd mijn webmaster te bereiken en ja hoor hij was weer bereikbaar. Hierbij zijn commentaar:

Het probleem is veroorzaakt doordat ik het domein hmws.nl heb verplaatst van de ene naar de andere aanbieder. Ik was in de veronderstelling dat je onderstaande gegevens gebruikte waardoor je hier geen last van zou moeten hebben:

imap server: imap.allround-ict.nl

smtp server: smtp.allround-ict.nl

Maar waarschijnlijk gebruik je smtp.hmws.nl en imap.hmws.nl. Deze heb ik aangepast en werken uiterlijk morgen weer.

Sorry voor het ongemak.

Groeten, W Zo zie je maar weer, waarom niet even een email naar mij dan weet ik waar ik me aan vast kan houden en wat

er aan de hand is. Het heeft mij en U ook veel tijd gekost.

Hartelijk dank voor de moeite ! Met vriendelijke groet, Henrijette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.