Ga naar inhoud

FPaud connector


Fred__

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb recent een defect moederbord vervangen door een nieuw moederbord. Dat ging prima behalve de FPaud connector.

De computer is een

FUJITSU/SIEMENS SCALEO PI 2510

met een

MICROSTAR MODEL MS 7293

moederbord

Het moederbord en de kast beschikken over een AC97 aansluiting voor het audio front panel. Ik heb de FP audio connector van het oude moederbord verwijderd en vraag me nu af of ik die aansluiting van het audio front panel van de kast zonder problemen in de PFaud connector van het nieuwe moederbord kan steken.

Het nieuwe moederbord is een

ASrock G41C-GS

moederbord dat in het BIOS omschakelbaar is tussen HD audio en AC97 audio.

Ik heb de informatie uit de handleiding van de beide moederborden gecombineerd in een jpg bestand:

post-26547-1417705205,2108_thumb.jpg

Links staat de info over de aansluiting op het oude moederbord waar de front panel audio connector op aangesloten was.

Rechts staat de info over de aansluiting op het nieuwe moederbord waar ik de front panel audio connector nu op aan wil sluiten.

Heeft iemand daar ervaring mee? Ik denk dat het wel gaat maar vrees toch een mogelijk defect en ik overweeg een aantal niet noodzakelijke aansluitingen los te knippen maar zou dat liever niet doen.

Vriendelijk bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groeten,

Fred.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.