Ga naar inhoud

computer valt steeds uit bij internet gebruik maar ook offline zo nu en dan


romijo

Aanbevolen berichten

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /)

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Gebruik eventueel een gewoon toetsenbord en kijk of je hiermee wel verder kan.

Doe de cd met de memtest in het cd/dvd station en herstart de pc.

Zodra het logo van de fabrikant verschijnt of de opstarttest begint, druk je herhaaldelijk op de toets F12.

Normaal krijg je dan een keuzemenu met de opstart media.

Kies hier voor het cd/dvd station en de memtest zou moeten opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

combofix verwijdert en de Qoobox is niet aanwezig

Ik ben met een nieuw toetsenbord in de bios gekomen en heb cd/dvd station gekozen

en wijziging opgeslagen, daarna pc herstart maar er komt geen memtest te voorschijn.

Ik heb al eerder de bootable ISO uitgepakt en op een cd gebrand met nero

Ik heb het nu wel 14 keer geprobeerd en het lijkt dat de pc wel iets wil gaan doen met die memtest maar er komt niets van in beeld

en verder start gewoon weer windows op.

nu had ik een heel groot adresbestand in contactkeeper gemaakt en die geeft een error

deze had ik wel opgeslagen in mijn documenten en van daaruit kan ik hem openen

maar ik kan de software icoon van contactkeeper niet meer openen dus ook geen adresbestand meer aanmaken of wijzigen

daar zitten dagen maanden tijd in. geprobeerd om opnieuw de software te downloaden en geeft opnieuw error aan

is nu gebeurd terwijl ik bezig was met het telkens opnieuw proberen memtest uit te voeren.

Ik hoop dat ik hier weer uitkom zowel de memtest als het adresbestand

Help, help a.u.b.

zou ik dan die cd verkeerd gebrand hebben, toch heb ik hem gebrand zoals bij het voorbeeld van moderator Dasle op jullie site.

Ik hoop dat m'n pc toch weer helemaal goed komt, maar ik vertrouw op je en heb hoop

vr.gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch nog even doorgegaan en uiteindelijk de memtest kunnen activeren, hij loopt nu al vanaf ongeveer 23:30 uur maar ik zit nu op mijn laptop en wilde je dit nog even doorgeven ik laat hem vannacht doorlopen tot morgen en dan zal ik er een foto van maken van het scherm, want ik weet niet hoe ik dan verder moet werken.

ik weet nu ook wat ik fout gedaan heb met de cd te branden ik heb eerst het isobestand uitgepakt en toen pas gebrand, maar het moet ingepakt gebrand worden en dan werkt het, dus de info van moderator Dasle klopt niet helemaal.

ik ben blij dat dit nu al gelukt is hij draait nu al een half uur en nog geen errors maar ja kan nog komen

we zullen het morgen zien, ik zal hem laten draaien tot rond de middag 12:00 uur dan heeft hij 12 en een half uur gedraaid

zou dat voldoende zijn? denk je

alvast weer hartelijk dank voor uw moeite en moch je niet meer in de gelegenheid zijn mij verder te kunnen helpen dan wens ik je alvast een prettige jaarwisseling en een goed 2013 toe

vr gr Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu 12:00 uur gestopt en bijgesloten foto geeft 't resultaat geen errors pass compleet pass 15

kortom zie foto

post-32768-1417705247,947_thumb.jpg

nog een foto van contactkeeper adresboek

post-32768-1417705248,0163_thumb.jpg

en nog dat wat ik al eerder aangaf

post-32768-1417705248,5732_thumb.jpg

als ik ofline bezig ben herstart de pc zich

en online herstart hij zich heel veel

hopelijk heb ik de test goed gedaan

groetjes Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst een gelukkig nieuwjaar en bedankt voor alles wat u voor ons doet hier.

ja die had ik al gedownload contactkeeper de nieuwste maar hij blijft die error aangeven ik kan er niets meer mee.

En mijn pc is in een zeer slechte staat hij is erg traag geworden en valt offline ook steeds meer uit

wat kan ik verder nog doen??

b.v.d. vr. gr. romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

zojuist even offline gewerkt op pc maar het word steeds erger en erger hij valt om de paar minuten uit.

is toch raar dat dit nergens zichtbaar is in de geheugen test.

ik hoop dat u mij toch nog verder kunt helpen, ik heb zo ontzettend veel bestanden die eigenlijk op externe harde schijf gezet moeten worden, maar dit nu niet kan doen, je zal wel zeggen had dit dan eerder gedaan maar eerder geen tijd en nu nog vakantie dus vandaar.

gr.

- - - Updated - - -

Oja vergeten, zelfs als ik niets doe op de pc dan herstart hij zich ook zeker een aantal keren op, terwijl hij dan nergens mee bezig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de info die ik kan vinden in je Speccy-logje is deze PC mogelijk nog in garantie ?...

Je kan de harde schijf (nadat je ze hebt uitgebouwd) dmv een adapter zoals deze (kostprijs: zo'n €40) via USB met een andere PC verbinden om de gegevens te benaderen en te kopiëren naar een externe harde schijf...de adapter is zowel bruikbaar op een desktop als op een laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nagekeken en nagevraagd of ik nog garantie heb en i.d.d heb dit nog tot mei van dit nieuwe jaar, ik dacht zelf dat ik 1 jr garantie zou hebben maar dat is 2 jr gelukkig.

ik ben hem dan enkele weken kwijt werd mij verteld, hij word eerst getest in de winkel en dan opgestuurd.

nog even een vraagje ik heb 2 externe schijfjes via usb van verbatim elk van 1tb kan ik dat ook gebruiken i.p.v. bovenstaande wat uw advies was?

of moet ik echt uw advies opvolgen.

ik had n.l. 2 laptops maar eentje ervan heeft het begeven, misschien komt dat door de voeding er telkens in en uit te halen en kan hij misschien nog gerepareerd worden. en heb nog een oude maar is onstabiel

dus ik kan het nu niet overzetten op een andere pc maar wel bewaren op externe harde schijf

zou dat kunnen?

b.v.d. vr.gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook proberen om je bestanden te kopieren naar de externe schijven met een Ubuntu Live CD.

Meer informatie en de werkwijze kan je vinden in deze handleiding.

Dit is tevens een bijkomende test :-)

Het geheugen en de harde schijf zijn getest en OK.

Als de pc nog steeds uitvalt bij het gebruik van deze live cd, zit de fout waarschijnlijk bij het moederbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.