Ga naar inhoud

Netwerkcentrum

rakarch

Aanbevolen berichten

dag beste PCH,

ik probeerde onlangs een netwerkprinter toe te voegen en het lukte maar niet. Toen ik ging kijken bleek dat bij delen en verkennen alle opties behalve met wachtwoord beveiligen uit stonden. Ik probeerde dus netwerkdetectie, bestanden delen, printers delen, etc. in te schakelen en kreeg steeds de fout: "de opgegeven service is geen geïnstaleerde service" maar geen foutcode. Ik heb me al suf gezocht op verschillende fora en hoop dat iemand van jullie me kan helpen hoe ik dit probleem kan oplossen

met vriendelijke groet,

Rakarch

Link naar reactie
Delen op andere sites

de printer is een HP Photosmart 5510 serie, wijzen van installeren: cd installeert de software, en als ik dan via deze software of via windows probeer een printer toe voegen vind hij geen enkele printer en de Explorer of de software stopt met reageren. zoals ik al gezegd heb in de vorige post ligt het aan het feit dat ik mijn netwerkcentrum niet kan controleren en de bijhorende services.

wat wel vreemd is dat het op de 2 andere laptops mij zonder probleem is gelukt te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.