Ga naar inhoud

Error code 19 - Muis

Jordy1471

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik weet niet wat er gebeurd is vandaag, maar sinds ik hem daarjuist opstartte, kan ik niets meer met mijn muis doen. Ik ging dus naar apparaatbeheer om te kijken wat er mis was, en die zei dat er een error code 19 was. Dus dat het register beschadigt wordt en iets met 2 apparaten die dezelfde driver proberen te gebruiken. Ik heb toen op het internet gezocht naar oplossingen, hiermee vond ik de oplossing om de upperclass te deleten bij de muis input in de registery. Dit heb ik gedaan, maar het enigste wat ik daar mee bereikt heb is dat de error code niet leer verschijnt en de muis werkt nog steeds niet ...

Kan iemand me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je de muis die de problemen geeft op je pc al eens op een andere pc geprobeerd, heb je iets geïnstalleerd

of software verwijderd? Het gebruik van reg of systeemcleaners kan wel eens voor onaangename verrassingen zorgen.

Met welk besturingssysteem werk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je muis word nog wel weergegeven in apparaatbeheer?

In apparaatbeheer rechtsklik je op de bewuste muis en kies je Stuurprogramma's bijwerken.

In het venster wat daarop verschijnt kies je Op mij computer naar stuurprogramma's zoeken.

In het venster wat nu opent kies je Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer.

post-24526-1417705210,8734_thumb.png

In het venster wat opent selecteer je het stuurprogramma voor de muis en klik op Volgende.

Het stuurprogramma word opnieuw geïnstalleerd, mogelijk dien je af te melden of is een herstart noodzakelijk.

Lost dit je probleem mogelijk op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.