Ga naar inhoud

rechter muisknop - kopieren naar


drapier

Aanbevolen berichten

hallo iedereen, mijn probleem is het volgende :

als ik via de rechtermuisknop en kopieren naar een snelkopprling wil maken op mijn bureaublad, ontbreekt die optie in het muismenu. Ik heb slechts vijf opties beschikbaar in het kopieren naar - menu nl format factory, ISO workshop; unlocker, Dvd-ram station en verwisselbare schijf. Hoe kan ik dat rechter muismenu aanpassen zodat de optie kopieren naar bureaublad (snelkoppeling maken) terug ter beschikkng is ?

Dank bij voorbaat. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Methode 1:

Druk op de groene start knop in Windows XP en kies onderaan voor Uitvoeren...

Typ dan hetvolgende commando:

regsvr32 sendmail.dll en druk op enter

Herstart de PC. Heb je nu terug de snelkoppeling in Kopieren Naar?

Methode 2:

Zet eerst "verborgen bestanden tonen" aan in Windows XP. Ga hiervoor naar Windows Verkenner of Deze Computer. Ga dan boven het menu naar Extra en kies Mapopties. Ga naar het tabblad Weergave, en vink onderaan de optie "Verborgen mappen en bestanden weergeven" aan en klik op OK.

Download vervolgens dit bestand. Pak het bestand eerst ergens uit en kopieer het dan pas naar C:\Documents and Settings\jouwcomputernaam\SendTo

Bron: http://www.askvg.com/how-to-restore-missing-desktop-create-shortcut-item-in-send-to-menu-in-windows-xp-and-vista/ (klik nergens op die website, enkel lezen)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.