Ga naar inhoud

Snelkoppeling downloads weg

EnzoD

Aanbevolen berichten

Ik geraak niet meer in de map downloads, ik krijg steeds een error en die zegt:

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Installeer een programma of, als dit al is geïnstalleerd, maak een koppeling in het onderdeel Stadaardprogramma's van het Configuratiescherm.

Ik heb niets gedaan in die map en nu met dat ik op itunes ging zag ik dat sommige liedjes weg waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als pictogram een wit blad

Sorry, maar ik ben niet mee.

bedoel je dat als je in het linkerdeelvenster klikt er in het rechterdeelvenster geen bestand aanwezig is?

Welke downloads komen in die map, welke browser gebruik je als je een download uitvoert?

Kan je er anders ook eens een printscreen van maken zoals ik gedaan heb en dan in een volgend bericht plaatsen?

En dat in een volgend bericht plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens in Google chrome op de knop zoals hieronder aangeduid.

post-23245-1417705212,1866_thumb.png

Dan klik je op instellingen.

Dan klik je geavanceerde instellingen weergeven...

post-23245-1417705212,2161_thumb.png

Scrol dan naar beneden tot bij "downloads".

Daar vindt je de locatie terug waar al je gedownloade bestanden bewaart worden.

Je kan er ook een andere locatie instellen.

post-23245-1417705212,2523_thumb.jpg

Reeds gedownloade bestanden via Google chrome kan je ook terug vinden via de knop zoals aangeduid in afbeelding 1 dan klik je in het menu op downloads.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het probleem recent ontstaan is kan je een herstelpunt terug zetten, hoe je dat doet lees je hier.

Ook kan je een nieuwe map aanmaken in je verkenner om je downloads te bewaren, erna wijzig je dan de locatie in Google chrome zodat de downloads daar terecht komen.

Probeer dan een download uit te voeren, lukt het dan wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.