Ga naar inhoud

Is dit een goede PC?

sv8523

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik wil mijn eigen pc gaan bouwen, die ik voornamelijk voor gaming wil gaan gebruiken. Het hoeft geen supersnelle pc te zijn, ik hoef niet alles op de hoogste settings te kunnen spelen,

Ik heb al wat onderdelen uitgezocht, maar wil graag weten of ik een goede keuze heb gemaakt en of alle onderdelen wel compatibel met elkaar zijn:

Azerty

Grt, Marijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het al met de processor niet doen, ik zou een i7 processor nemen, die levert meer vermogen, videokaart is goed, maar ik zou er een van 2 gig nemen dan heb je meer geheugen en dat is dan ook meteen goed meegenomen voor gamen, Harde schrijf, ik zou een SATA nemen, die is veel sneller tegenover de gewone harde schrijf, goed veel ram 8 gigabyte, misschien tog nog iets meer, dat is altijd goed meegenomen, voor de rest ziet het er goed uit

- - - Updated - - -

maar voor een snelle installatie voor de games, zou ik een snellere cd speler nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.