Ga naar inhoud

SP3 probleem

Gast rvanrookhuizen

Aanbevolen berichten

Gast rvanrookhuizen

Ik heb van de week XP sp3 geinstaleerd,en toen wilde de PC HP w5080.nl niet meer opstarten anders dan ik veilige modus om sp3 te ver wijderen.

Comentaar van HP ,jammer ,maar wat moet je met sp3??nergens goed voor.

Microsoft zegt dat er een fout in mij XP zat en ik heb 3Xopnieuw geformateerd dus 3 maal 5 uur werk.

Ik durf niet meer SP3 te instaleren.

Wie weet raad of oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal wordt xp automatisch geïnstalleerd als er geen hardware problemen zijn.

Vooralleer u sp3 opnieuw installeerd kijkt u even na of u eerst over sp2 beschikt. Versie sp1 zou normaal reeds voldoende moeten zijn maar het is toch aangeraden om reeds sp2 te hebben

Kunt u nog even beschrijven wat voor exacte problemen er optraden na de installatie van sp3? Dan neem ik even persoonlijk contact op bij Hp. Zo'n commentaar vindt ik beetje vreemd

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rvanrookhuizen

Ik heb sp1 en sp2 zitten op de oem(daar zit volgens mij het probleem,maar ik ben geen techneut)als ik sp3 download en instaleer ,dan moet ik opstarten dat gaat tot het punt dat het XP logogo meet dat balkje dat van liks naar rechts beweegt dan komt er een ratel uit de PC en slaat hij af en aan en af en dan een scherm(zwart met witte letter dat er een fout is en dat er in veilige/met en zonder net werkmogelijkheid kan worden gestart of naar de laatst werkende,echter alleen veilige modus zonder werkt om de sp3 te verwijderen.

normaal wordt xp automatisch geïnstalleerd als er geen hardware problemen zijn.

Vooralleer u sp3 opnieuw installeerd kijkt u even na of u eerst over sp2 beschikt. Versie sp1 zou normaal reeds voldoende moeten zijn maar het is toch aangeraden om reeds sp2 te hebben

Kunt u nog even beschrijven wat voor exacte problemen er optraden na de installatie van sp3? Dan neem ik even persoonlijk contact op bij Hp. Zo'n commentaar vindt ik beetje vreemd

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rvanrookhuizen

Harware problemen heb ik al vaaf 2005 ,bij HP is zón 6 maal de pc gerepareeerd,en alleen slechter terug gekomen,ze hebben hem daar laten vallen(hebben ze toegegeven) de kast is krom ,er zit een ande front op en er werken dingen anders,HP zegt het is goed zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

installeren van sp 3 op 2 verschillende machienes met xp sp2 lukt niet. halverwege houdt hij er mee op en zegt dat er een fout is opgetreden, welke zegt hij niet duidelijk.

De xp sp 2 zijn allebei professionele coorporate versies. (zelfde product key)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rvanrookhuizen

Na instalatie van sp3 opstarten dat lukte niet,sloeg steeds bij opstart scherm(WINDIWS XP)af.

Heb gewoon een oem van HP met sps1 en sp2.

PC doet al van af koop moeilijk,veel te rep bij HP geweest en kwam dan nog slechter teug als dat hij weg ging(veel beschadiging)en ontbreken kleinigheid zoals ledje dat brand als pc werkt.Als ik daar over reclameerde werd hij weer opgehaald en bleef dan 8 weken weg en uiteinde lijk weer hetzelfde teug.

Er is In de pc veel gernieuwd dat kon ik zien zelfs het moederbord,maar HP zei dat IK software fouten maakte,Kan ook in ben geef expert,maar HP heeft ook toegegeven dat de pC gevallen is bij de rep afd,in Duifsland,nu zijn die gegevens plots weg?!?

Maar de na de laatste rep zat er een goed werkende XP op dus ik koos eieren voor mijn geld,tot sp3 en tja nu zegt HP wat moet je met sp3,koop een nieuw PC deze w5080.nl is oudkoste ook maar 1500 euro in 2005 en ik heb hem gekocht omdat HP toen zei äls vista uitkomt kan dat draaien op deze PC.

Neen HP rare jongens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sandekort

Ook ik bezit een HP computer met een AMD processor: Pavilion w5170.nl.

Ik ben zeer tevreden met deze computer. Toen ik zag dat SP3 voor Windows XP beschikbaar was heb ik deze gedownload en geinstalleerd. Er was geen foutmelding. Na het opnieuw opstarten ging het mis. Het systeem werd gestopt met code 0.0000007E en een error voor LVUSBSTA.sys. Dit laatste bestand is van Logitec en betreft mijn webcam.

In de veilige modus opnieuw opgestart en sp3 verwijderd. Daarna kon ik weer opstarten als sp2. De webcam gedeinstalleerd. LVUSBSTA.sys werd van het systeem verwijderd. Ook het bestand intelppm.sys van het systeem verwijderd. Opnieuw een installatie van SP3. Maar weer een stop met de code 0.0000007E. Ik zou niet meer weten welke acties ik nu nog kan ondernemen. Iemand nog suggesties? San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rvanrookhuizen

IK heb het probleem met windos/microsoft en SP# volledig opgelost!!

Gisteren LINUX geinstaleerd,alles werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.