Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast rvanrookhuizen
Geplaatst:

Wie WEET of LINUX,b.v Ubuntu op een HP w5080.nl kan en of de printer,en de drivers allemaal werken of erbij zitten of te instaleren zijn?

Geplaatst:

beste,

linux is zeker te installeren op elke normale pc of laptop (ook niet normale, maar daar heb je een andere versie voor nodig).

op de printer gaat werken weet ik niet... dat zou je moeten opzoeken aan de hand van het merk en type :)

Gast rvanrookhuizen
Geplaatst:

Als ik zou weten hoe en of ik linux kan instaleren en hoe ik erachter kom of er werkende drivers zijn te halen voor de hardware heb ik over 2uur linx op mijn pc,maar veel zeggen ja het kan maar HOE???

En als xp eraf is en de printer doet het niet of de geluid kaar of de procesor dan moet ik weer XP installeren weer 5uur werk met alles erop en er aan..

Dus als iemand mij kan laten weten hoe?

Zou ik wel zeer content zijn.

Geplaatst:

het is absoluut niet moelijk om linux te installeren hoor.

heeft u het al geprobeerd?

het is eigenlijk gewoon een kweste van er in steken, en gaan.

(als u een live cd heeft dan moet u eerst nog op het bureublad op het installatie icoontje klikken nadat u met de cd heeft geboot)

Gast rvanrookhuizen
Geplaatst:

Ik heb UBUNTU maar werkt dan alles?dat is het probleem

Gast rvanrookhuizen
Geplaatst:

Ik heb UBUNTU maar werkt alles als ik instaleer?

Instaleren kan ik wel kost slecht tijd,maar als het niet werkt,de drivers voor de PC w5080.nl van HP dan moet XP er weer op dat duur 5 uur met alles erop en eraan

Geplaatst:

er zitten oneindig veel ingebouwde drivers in linux zelf, dus alles zal werken.

enigste waar hij wel eens problemen mee kan krijgen zijn videokaarten, dit omdat er daar niet zo een goede supprt voor is (maar dat verbeterd gelukkig! )

rand apparatuur moet u voor op de site van de maker kijken.

daar staat altijd wel bij of het ondersteund word, en zo nodig met een driver er bij.

Gast rvanrookhuizen
Geplaatst:

Zal hp nog eens vragen,voorige keer zeiden ze kan niet,maar HP is niet zo behulpzaam willen alleen verkopen.

Bedankt in iedergeval.

Ik wacht nog even omdat ik er nog niet zeker van ben,videokaart werkt al niet dus wat nog meer niet/printer??fotocamera??

Geplaatst:

videokaart kan werken... maar zal niet altijd optimaal zijn (tenzei er een goede driver voor is, wat uiteraard kan)

HP zegt vaak dat het niet kan omdat ze nooit met linux verkopen... en ze geen slechte reclame willen voor microsoft omdat dat hun OEM software lererancier is.

Gast rvanrookhuizen
Geplaatst:

waar kan ik dan zien of/waar ik kan cotroleren of en waar die drivers zijn en moet ik die voor of na instalatie laden,b.v. op AMB(voort mijn Athlon procesor staan er een paar.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.