Ga naar inhoud

Laptop toetsenbord werkt niet na vervanging.


MissFuzzy

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Vandaag kreeg ik mijn laptop toetsenbord thuis gestuurd. Omdat er een aantal letters van mijn laptop niet meer naar behoren functioneerden heb ik dus een nieuw toetsenbord besteld via een webshop. Nadat ik mijn oude toetsenbord er uit heb gehaald en de nieuwe aangesloten heb start ik de laptop opnieuw op. Maar zodra ik dan wat wil typen krijg ik alleen maar = te zien. Dit is voor elke toets die ik aanraak. Dus ook bijvoorbeeld voor de f toetsen of de pijltjestoetsen of de backspace. Elke aanslag geeft een is teken.

Ik heb al geprobeerd om het lint er verder in te duwen maar dit lost de problemen niet op. Ik denk ook niet dat het daar aan ligt aangezien het toetsenbord wel reageert op aanraking en daarmee dus wel herkend wordt.

Ik heb een Asus A7Jc en het toetsenbord wat ik heb gekocht zou daar geschikt voor moeten zijn. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en wat hier de oplossing voor is?

Besturingssysteem is windows 7 sp1

Ook het verwijderen van de drivers heeft niet geholpen.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of door onzuiverheden, da's ook een mogelijkheid...

Oorzaak van de problemen met het nieuwe toetsenbord zit dus (aangezien je de bekabeling reeds hebt gecheckt) naar alle waarschijnlijkheid in het nieuwe toetsenbord zelf...is dit een origineel onderdeel of een zogenaamd "compatibel" ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.