Ga naar inhoud

Schade ventilator


arctic fire

Aanbevolen berichten

Hallo,

Tijdens het reizen heeft mijn laptop schade opgelopen. Hij is gevallen op de zijkant waarbij de meeste tandjes van de ventilator afgebroken zijn en naar binnen gedeukt. Waardoor de ventilator nu min of meer open ligt. Ik heb de tandjes die naar binnen gedeukt zijn uit de ijzertjes van de ventilator gehaald en weggegooid.

Ik maak me zorgen of dit kwaad zou kunnen?

(Voorlopig werkt mijn laptop zoals anders maar is er een manier waardoor ik de status van mijn ventilator zou kunnen checken?)

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je de koelvinnen bedoeld en dat is nu niet echt aan te raden om deze te verwijderen.

Voer alleszins onderstaande eens uit dit om de temperaturen na te kijken.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik bedoel de buitenste plastieken koelvinnen. Niet de ijzeren die nu min of meer open zijn vermits een aantal plastieken naar binnen afgebroken waren. Ik heb een aantal plastieken koelvinnen die in de ijzeren gewrongen zaten eruit gehaald.

A.u.b. http://speccy.piriform.com/results/VMc12mkYQ6hnSfrXuancb3A

Bedankt voor de snelle reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang het die plastieken zijn dan is er niet meteen iets aan de hand en de temperaturen zien er normaal uit voor een laptop.

Niet echt problematisch dus met andere woorden.:top:

- - - Updated - - -

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt.

Ik ben gerustgesteld.

Nog een klein vraagje ivm die speccy log. Er staat verschillende keren: "Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker een systeem waarop Microsoft internet Explorer wordt uitgevoerd, kan beschadigen en controle over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstart."

Betekent dit dat er iemand wou inbreken op mijn computer of zijn dit gewoon automatische reeds geïnstalleerde updates die normaal zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een kennisgeving dat je systeem niet volledig up to date is blijkbaar.

Dus best alle updates die microsoft je voorstelt uitvoeren.

Het betekent dus niet dat iemand getracht heeft je pc te hacken maar wel een waarschuwing dat het zou kunnen.;-)

Ga dus naar Windows Update en laat die dan zoeken naar eventuele updates en indien gevonden laat deze dan ook installeren.

Edit,

Correctie!!

Ik zie ze nu ook in je logje maar ook daar hoef je je dus geen zorgen om te maken daar dit updates zijn die reeds geinstalleerd werden op je systeem.:top:

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.