Ga naar inhoud

Brief papier inscannen en bewerken.

senshi88

Aanbevolen berichten

Goedendag allemaal,

ik zit met het volgende probleem. Wij hebben voor ons bedrijf briefpapier laten maken voor factuurs te maken. Nu hebben we dus een hele doos vol met facturen die nog ingevuld moeten worden. Ziet er prachtig uit leuk en aardig.. maar nu willen we het niet met een pen in moeten vullen maar gewoon met de computer en dan op het briefpapier laten afdrukken.

alleen komt het wat ik ook probeer en doe steeds niet op de goede plek op het briefpapier.

weet er iemand een programma of manier hoe ik dus de tekst op de juiste plek kan typen zodat het op de juiste plek geprint word op het papier?

mvg michael

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm jaa daar ben ik dus al een paar uur inderdaad mee bezig geweest, dan weer een MM naar die kant, dan weer dit, spelen met de ruimte tussen de zinnen.. My god, moet toch makkelijker kunnen haha.. ik heb ook geprobeerd om het briefpapier in te scannen en dan in word als watermerk in te stellen en dan op de juiste plekken de tekst invoeren. Maar dat is ook niet 100%

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.