Ga naar inhoud

windows Media Player

Speedyke

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je alle versies van windows media player verwijderen via configuratiescherm - software.

Ook aan de linkerkant bij windows onderdelen in- of uitschakelen moet je de mediaplayer uitvinken.

Waarschijnlijk moet je dan de pc herstarten.

Doe dan een registeropruiming met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Installeer daarna de madiaplayer 11 voor XP opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en Neen. Met VLC Video player gaat het ook telkens naar een volledig scherm en terwijl het clipje loopt helpen hier ook geen toetsen om te stoppen of naar een klein scherm te gaan of wat dan ook. Maar eens het filmpje teneinde is weer alles normaal en kan ik verder werken. Maar met Windows media player helpt niets en zelfs is het filmpje ten einde loopt de laptop steeds vast en moet ik de laptop volledig uitschakelen met de start knop iets anders helpt niet.:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ondertussen wel gevonden dat ik een filmpje in VLC met eender welke extensie kan stoppen of beeindigen met 'Ctrl+Q' en alles loopt verder. Het enige dat het hier ook blijft doen is dat het opstart en direct wordt weergegeven in een volledig scherm. De balken verdwijnen en kan dus hier niet met reageren zoals stop en terug enz. Heb dit dan ook geprobeerd met Windows Media Player maar dat werd ook niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar we er precies niet echt uitgeraken wat de fout met "WindowsMediaPlayer" is, Heb ik na een beetje spelen met VLC besloten Windows Media Player te verwijderen en uit teschakelen zoals hierboven ergens werd aangegeven en verder te gaan met VLC. Verder blijft dan nog alleen de foutmelding "Windows\System32\drivers\etc\DSAFLT... is beschadigd en onleesbaar". Maar ook hier is er nog niets verbeterd. Tot mijn verwondering ondanks de foutmelding schijnt alles nog te lopen zoals het moet buiten zoals hierboven gemeld de fout met de Windows media Player. Gaan we hier nog met verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die foutmelding intrigeert mij wel en dus zou ik daarop nog even willen doorgaan, als jij het ziet zitten natuurlijk.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.