Ga naar inhoud

Gmail

veraertjos

Aanbevolen berichten

Beste, ik heb vandaag mijn gmail ge-upgrade, dit op vraag van GMAIL zelf. Daarvoor moest ik een nieuw accountnaam opgegeven. Dit alles is vlot verlopen, maar wanneer ik nu inlog, kom ik automatisch terecht op mijn nieuw account adres en zie al mijn mails van mijn oude account NIET terug. Wat moet ik daarvoor doen ? Beste dank voor uw antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een e-mail ontvangen om een upgrade uit te voeren of....?

Ikzelf gebruik al lang Gmail maar heb nog niks gezien van een upgrade waarbij je een nieuwe accountnaam moet opgeven.

Heb je naast een nieuwe gebruikersnaam ook een ander paswoord?

Probeer dan in te loggen met je oude gebruikersnaam en paswoord, lukt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste clarkie, ik heb inderdaag een mail ontvangen en ook een SMS om de upgrade uit te voeren, deze heet nu Gmail+.

Wanneer ik nu inlog op mijn oude gebruikersnaam, kom ik nu automatisch terecht op mijn nieuwe Gmail, die nu leeg is.

Bijgevolge zie ik nu mijn 1500 oude mails nietmeer ! Wat moet ik nu doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste clarkie, telkens ik inlog met mijn oude account-naam, wordt ik automatisch doorgeschakeld naar mijn nieuwe account-naam en deze is natuurlijk leeg. In mijn oude account zaten inderdaad 1500 mails, maar ik had nog maar 20% van mijn capaciteit benut. Mijn nieuwe account-naam is nu gekoppeld aan Google+, ingevolge de nieuwe upgrade. Ofwel moet ik deze upgrade (koppeling) kunnen ongedaan maken ofwel al mijn oude mails overbrengen naar mijn nieuwe account-naam, maar ik weet niet hoe ? Beste dank voor een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg nog altijd geen antwoord over het paswoord.

Is het paswoord van je oude account gelijk aan het nieuwe?

Indien je een nieuw paswoord hebt met welk log je in op het oude account?

Heb je ook al eens gekeken aan de linkerkant bij alle berichten, of staat er nog een andere map met je oude e-mails.

post-23245-1417705215,3467_thumb.png

Als Ik er van uit ga dat je twee ( meerdere) accounts hebt, neem daarom de tips in deze link eens door.

Je kan je probleem ook plaatsen in Google Groups

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-579-1417705218,3601_thumb.jpg

Beste clarkie, ik heb hetzelfde paswoord gebruikt, zowel voor mijn oude account als voor mijn nieuwe account (misschien stom ?). De screenshot met mijn nieuw account ziet er nu uit zoals hierboven. Wanneer ik nu de 3° mail gebruik (import your contacts and old mail), dan weigert deze de mails van gmail te importeren. Wat moet ik doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je more aanklikt krijg je de andere mogelijkheden in beeld.

Daar zou jouw je ook de functie alle berichten moeten aantreffen.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat er geen e-mails te vinden zijn omdat je 0GB van de 10GB gebruikt hebt.

Dan blijft ook nog onderstaande open:

Als Ik er van uit ga dat je twee ( meerdere) accounts hebt, neem daarom de tips in deze link eens door.

Je kan je probleem ook plaatsen in Google Groups

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste clarkie, wonder boven wonder, plotselings krijg ik terug toegang tot al mijn oude mails en dit via mijn oude account (die nu plots nietmeer doorschakeld naar mijn nieuwe account. Hoe dit komt weet ik niet, ik heb geen enkele aktie doorgevoerd. Voor mij is nu dit probleem opgelost. Beste dank voor uw medewerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.