Ga naar inhoud

Amonra

Aanbevolen berichten

Ik heb teveel programmas op mijn gedeelde HD schijf staan,en wil er enkele van de C-particie naar de B-particie verplaatsen zonder ze kwijt te raken. Ik ben in bezit van Explorer2 Lite maar durf het niet met dit progje.

Wie kan mij aan de hand nemen????

Ramon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel dat je Microsoft office hebt, en de software staat in c:\program files. (Kan je zien in de shotcut).

Je kan dan het programma verplaatsen door eerst een verwijdering te doen via het controle paneel. Daarna kan je de software terug installeren op d:\program files bijvoorbeeld, maar daar heb je de originele software installatie (gewoonlijk DVD) en bijhorende sleutel voor nodig.

Als je die niet hebt, bijvoorbeeld doordat de software werd gedownload kan je ze alleen verplaatsen indien de leverancier je toelaat aan de hand van een sleutel om de download terug te doen.

Dus knippen en plakken of zo werkt niet !

Verwijderen van software (via het controle paneel) wist de originele programma's, wees dus voorzichtig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.