Ga naar inhoud

kan geen enkel programma meer vinden

sammydo

Aanbevolen berichten

hoi, ik heb een heel groot probleem.

nadat ik mijn prullenbak nog eens geleegd had kon ik opeens geen enkel programma meer openen. elke keer als ik het probeerde kwam er:

RUNDLL

er is een fout opgetreden tijdens het laden van C/DOCUME~1/Sam/LOCALS~1/Temp/dnsqtsbqh.sys

kan pgegeve module niet vinden.

maar het rare is, het is altijd hetzelfde bestand dat niet kan gevonden worden welk programma ik ook open of op welk account dan ook.

ik kan wel nog mijn al mappen openen, deze computer, configuratiescherm, en al die andere dingen.microsoft word enzo kan ik dan weer niet openen. en het internet kan ik wel nog openen, maar dat laatste enkel via mijn bureaublad niet anders. niet langs "alle programmas"

alle achtergrond programmas lopen ook niet meer behalve een paar.

ik heb een windows xp home edition, tammelijk nieuw. veel ken ik jammer genoeg wel niet van mijn hardware

ik hoop dat ik snel antwoord krijg want ik heb een heleboel werk voor school waarmee ik op de computer moet. dus AUB help mij ASAP

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb juist iets heel raars ontdekt, elke keer als ik een .exe programma probeer te openen krijg ik het bericht. Maar als ik andere bestanden open doe, bv. een muziekbestand openen, gaan die programmas WEL open, zo kan ik musicmatch, microsoft word, en zelf spelletjes via de safe files. dus volgens mij zijn al mijn .exe files aangepast ofzo want de programmas werken dus wel nog.

wie weet weet iemand wat men hiermee moet doen nu.

en de systeemherstel van de xp disc werkt ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh Karel gij zij echt den beste kerel oor, ik denk da alles terug werkt, een snelle test zegt in ieder geval van wel,ik bedank u me heel mijn hart. als er iets is waarmee ik u ooit nog is kan helpen dan zegt ge het maar. miijn probleem is opgelost.

masters gij zij ook bedankt voor het zoeken en proberen oplossen van mijn probleem.

en dikken, toch bedankt voor het idee.

en als er nog iemand zou hebben geholpen, of hebben meegedacht, ook bedankt é

sammydo

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.