Ga naar inhoud

tripple screen setup

Jordyy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben van plan om een tripple screen te plaatsen , dit plan zou moeten af zijn rond eind de komende zomervakantie. Er zal opde schermen worden gegamed (bf3,dirt3,...) dus ik dacht qua grafische kaarten aan 2x gtx 670 (msi power edition -> asus is slecht leverbaar) of zou amd beter zijn ? Ik zou graag rond de 50fps zitten .. Qua schermen dacht ik aan 23" of zou 21" beter zijn ? Ik dacht aan deze schermen ; LG IPS237L deze zijn ips , wel maar 5ms .. Zolang er geen ghosting plaats vind is het ok , schermen liefst rond de 150 euro ..

Ik ga nu eerst starten met een gtx 670 en een scherm en dan later weer een gtx670 en dan 2 schermen.

Ik heb een i5 3570K en 16gb ram een asus maximus v gene , dus dit gaat niet bottlenecken hoop ik ?

Mvg, Jordyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tripple screen setup kan met één AMD/ATI kaart.

Maar blijkbaar kan dat tegenwoordig ook met de Nvidia kaarten en idd de prijs prestaties zijn nagenoeg gelijk tussen het Nvidia en AMD kamp waar Nvidia idd op het moment meestal de beste prestaties neerzet

Zo'n systeem verbruik zo om en rond de 350Wat dus vermoed wel dat die 750Watt voeding een setup met twee kaarten zal aankunnen.

Heb nog een review gevonden over het gebruik van meerdere beeldschermen en ik vind er wel nuttige tips in.

Misschien heb je er wat aan >> AMD EyeFinity / nVidia Surround Gaming review | Hardware.Info Nederland

Over je vraag i.v.m de beeldschermen kan ik je helaas geen antwoord geven daar ik hier weinig ervaring mee heb.,hopelijk kan je iemand anders hier een goed advies geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.