Ga naar inhoud

error code 0x80070715

h.willemsen

Aanbevolen berichten

wie kan me helpen heb hier over gegoogled maar kom er niet uit iemand heeft voor mij virus scanner microsot security essentials op mn laptop gezet ik kreeg daar gister de melding van pc niet goed beveiligd wilde em toen verwijderen lukte niet toen heb ik een prgramma gebruikt en lukte het wel ik heb nu nod32 er op gezet en nu elke keer als ik opstart krijg ik steeds de melding met een rood kruis error code 0x80070715 mn vraag hoe krijg ik dat weg?

alvast bedankt

hennie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een upgrade gedaan van Windows 7 naar Windows 8?

Microsoft Security Essentials werkt niet in Windows 8.

Houdt de Windows- toets ingedrukt en druk ook op de X-toets, je krijgt links beneden een snelmenu klik er op configuratiescherm.

In het configuratiescherm klik je op programma's en onderdelen.

Controleer in het volgende venster of microsoft security essentials in de lijst aanwezig is.

Als dat zo is klik dan op verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik heb geen upgrade gedaan ik heb windows 8 en dat met die windows toets werkt niet als ik configuratiescherm kijk zie ik daar ook geen programmas en onderdelen staan ik heb trouwens windows xp maar als ik bij software kijk daar staat ie niet meer tussen dan is het toch al verwijderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.