Ga naar inhoud

error code 0x80070715

h.willemsen

Aanbevolen berichten

staat in het engels maar je bedoeld opnieuw downloaden? dat had ik al eerder geprobeert krijg ik weer die rode kruis met een andere foutcode ik had eerder een programma waar ik last van had advanced system protector werd ik gek van kwam steeds naar boven dat ik veel fouten had had ik verwijderd bij mn software maar bleef nog steeds onderin omhoog komen heb toen revo uninstaller pro gedownload en daar heb ik em in stille modus verwijderd gelukkig maar ik probeerde met uninstaller ook dit probleem maar als ik microsoft security essentials of die errorcode in tikt vind ie het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had eerder een programma waar ik last van had advanced system protector werd ik gek van kwam steeds naar boven dat ik veel fouten had had ik verwijderd bij mn software maar bleef nog steeds onderin omhoog komen heb toen revo uninstaller pro gedownload en daar heb ik em in stille modus verwijderd gelukkig maar ik probeerde met uninstaller ook dit probleem maar als ik microsoft security essentials of die errorcode in tikt vind ie het niet
Met welk programma heb je de verwijdering uitgevoerd?
sorry dat weet ik niet meer

Dan kennen we nu hoogstwaarschijnlijk ook het programma waar je mee verwijderd.

Welke antivirussoftware heb/ of had je allemaal op je PC staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had hier voor een andere laptop pentium 3 windows 2000 firefox maar daar kon ik niets meer mee op de vernieuwde marktplaats

daar had ik nod32 op heb toen een andere laptop genomen deze dus heb eset nod32 gedown load eerst dan nu 30 dagen gratis toen heeft iemand em verwijderd met de mededeling je gaat er toch niet voor betalen en heeft die microsoft er opgezet die gaf dus van de week aan pc is niet goed beveiligd toen heb ik em dus in software verwijderd en toen kreeg ik steeds die melding ik heb nu nod32 en wil die graag houden die had ik ook op mn vorige laptop

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie ik heb iets gevonden bij revo uninstaller pro toen ik microsoft security essentials in tikte vond ie het niet ik tikte nu alleen microsoft security in vond microsoft security client is dat em? wand als ik mn laptop opstart krijg ik die melding met die error code 0x80070715 met dat rode kruis en daar boven staat ook microsoft security client.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond het jammer dat ik van niemand geen reactie meer kreeg toen ik vroeg of ik het allemaal moest verwijderen security client met revo uninstaller durfde het ook niet er kwamen iet van 71 dingen van dat naar boven ik dacht is wel heel veel als ik dat ga verwijderen ik heb net fix it gebruikt Automatisch opsporen van problemen die het installeren en verwijderen van programma's op uw computer kunnen verhinderen. Ondersteuning bij programma's die niet geheel kunnen worden verwijderd en bij programma's die het installeren van nieuwe programma's blokkeren.kwam daar naar boven klikte op microsoft security client ik was het zat en dacht jammer dan als het allemaal fout gaat ik keek daarna nog bij revo tikte weer security client in en er staan nog een aantal dingen laat maar lekker staan zal er wel horen als ik het via revo had gedaan had misschien alles verwijderd en had ik misschien grotere problemen gehad ik ben die gekke rode kruis met error fout kwijt dank zij fix it allen bedankt voor reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.