Ga naar inhoud

Afdrukken office 2003 powerpoint document

enicolai

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met microsoft office 2003 powerpoint. Wanneer ik in de verkenner via rechtermuis knop op een document klik dan kan ik kiezen voor 'Print'. Vervolgens wordt het document direct afgedrukt naar de (standaard) printer. Ik wil alleen eerst nog de printeropties te zien krijgen, waar ik nog kan kiezen voor de specifieke printer en/of het aantal afdrukken. In office 2000 gebeurde dit wel, maar nu krijg ik het niet meer voor elkaar.

Deze functionaliteit was handig wanneer we documenten hadden gekoppeld binnen ons ERP pakket. Deze documenten worden n.l. automatisch afgedrukt en dan gebeurt feitelijk hetzelfde als beschreven. We willen dus graag weer invloed hebben op de printopties! Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt wat je zegt Sam. Dat menu bedoel ik. Vervolgens kies ik dan voor afdrukken. Vervolgens klopt het wat Inge zegt: we willen dan de afdrukeigenschappen zien! Met office 2000 kwamen die eigenschappen wel. Bij 2003 niet meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook nog eens geprobeerd het menu dat ik krijg is het volgende:

Openen

Nieuw

Afdrukken

Weergeven

Openen met ...

Kopiëren naar ...

Knippen

Kopiëren

Snelkoppeling maken

Verwijderen

Naam wijzigen

Eigenschappen

Ik zie dus geen andere oplossing dan eerst je document te openen en dan op bestand en afdrukken te klikken.

Groeten Inge ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De optie afdrukken bedoel ik. Kies je deze dan kreeg ik voorheen de printereigenschappen. Hier kon ik dan aantal afdrukken ingeven of van printer veranderen.

Eerst openen is geen optie. Ons ERP pakket (hierin slaan we powerpoints op bij artikelen), werkt op dezelfde manier (zoals rechtermuis, afdrukken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.