Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

toch eens proberen wat ingehermans zegt, naar menu bestand gaan > afdrukken kiezen en dan krijg je het printerscherm met de optie afdrukeigenschappen. Zo werkt het bij mij toch.

:)

Gast Masters
Geplaatst:

zijn de instellingen altijd dezelfde? Indien wel kan je misschien eens kijken of er een mogelijkheid bestaat om die instellingen (en printer) als standaard afdrukinstelling te nemen.

Het is misschien een omweg, maar het werkt dan toch.

Geplaatst:

kan je bij jou printer geen printprofiel aanmaken voor een bepaald soort documenten zodat die altijd in dezelfde stijl geprint wordeen ? Ikzelf heb een Lexmark en met deze printer is dat mogelijk. Zo kan je het document printen zonder dat je de eigenschappen nodig hebt. (is misschien dit wat Masters bedoelde waarvoor sorry).

:)

• 2 weken later...
Geplaatst:

enicolai,

inderdaad in office 2000 gebeurd dit standaard. in nieuwere versies niet.

ik dacht eerst dat het ging om een wijziging in het commando dat het menu Print bestuurd, maar dit blijkt identiek te zijn met de eerder versie 2000.

Ik weet helaas geen oplossing waarom dit plots anders is.

Mvg Karel

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.