Ga naar inhoud

Administrator Gebruikers account

tokke31

Aanbevolen berichten

Hallo,

Waarschijnlijk al een veel gestelde vraag maar kan via alle voorgestelde oplossingen géén oplossing vinden...

Heb een laptop overgekocht van iemand die bij een bedrijf werkt, nu heeft deze laptop slecht één gebruikersaccount die vrij te gebruiken is in Windows XP professional. De andere account is een administrator account en heeft geen toegang zonder paswoord. Wanneer ik opstart in veilige modus krijg ik helemaan geen gebruikersaccount te zien.

Verder zijn er geen installatie cd's meegeleverd anders zou ik heb direct kunnen formatteren en opnieuw beginnen.

Heeft er iemand tips voor wat ik kan doen om de administrators account te kraken of iets anders qua tips die mij verder helpen ?

Alvast dank !

Greetz Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten je aanraden het paswoord aan de vorige eigenaar te vragen kunnen we niet veel helpen vrees ik.

Bij normaal computergebruik lijkt het ons logisch dat de gebruiker zijn persoonlijk wachtwoord en keycode kent. PCH verleent dan ook geen advies voor het achterhalen van wachtwoorden en keycodes. Kijk hiervoor even naar onze "Forumregels".

We moeten dan ook - tot onze spijt - dit topic sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.