Ga naar inhoud

kan Windows Live Messenger niet installeren

Rud06

Aanbevolen berichten

Hallo

het lukt mij niet om Windows Live Messenger te installeren.

eerst gaf het aan de het programma al geïnstalleerd is op mij pc

na alle sporen te hebben verwijdert, liep de groene blokjes wel,

maar aan het einde geeft het aan dat de programma niet geïnstalleerd is :dong:

door een foute van dit code nr.:0x8007064c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze staan beide niet meer daarbij. ik heb het vanaf:Start---> Configuratiescherm-------> Software ,heb ik alles verwijdert.

ik heb het verwijdert,daarna heb ik de verkeerde geïnstalleerd,was de engelse versie .toen heb ik dat ook verwijdert om de Nederlandse versie te installeren. En dat lukt nu niet :dong:

Staat Windows Live messenger of Windows live essentials nog bij software, software bereik je via start-> configuratiescherm.

Op welke manier heb je alle sporen verwijdert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer onderstaande eens:

Kies aan de linkerkant van het Software-venster de optie WINDOWS-ONDERDELEN TOEVOEGEN OF VERWIJDEREN.

Blader helemaal naar beneden en verwijder het vinkje voor Windows Messenger indien aanwezig.

Klik nog op voltooien.

Voer ook onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Probeer dan de installatie opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dit krijg ik te zien:Messenger is niet geinstalleerd door problemen met de installatie van dit vereiste onderdeel:

. Installer

De installatiebron voor dit product is niet beschikbaar.

Controleer of de bron bestaat en of u toegang tot de bron hebt.

Probeer de Windows-Live programma's opnieuw te installeren.

Er is een onbekende fout opgetreden. hr:0x8007064c

Nee ze staan beide niet meer daarbij. ik heb het vanaf:Start---> Configuratiescherm-------> Software ,heb ik alles verwijdert.

ik heb het verwijdert,daarna heb ik de verkeerde geïnstalleerd,was de engelse versie .toen heb ik dat ook verwijdert om de Nederlandse versie te installeren. En dat lukt nu niet :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het verwijdert omdat het steeds uitvalt ,als ik online ben.

ik heb er ook Windows live messenger 2012 geprobeerd, die begint wel.en dan krijg ik het te zien:

C:\Documents and settings\Administrator\Mijn Documenten\25309-672460-windows- live- messenger.exe is geen geldige Win-32-toepassing. Kan ik misschien hieraan iets aanpassen of eraan doen ,dat ik het wel kan installeren?

Waarom heb je de oorspronkelijke Messenger verwijderd?

Je kan deze tips eens doornemen.

Een andere mogelijkheid is dat je een herstelpunt terug zet van voor je probleem begon.

Hoe je dat doet lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je de oorspronkelijke Messenger verwijderd?

Je kan deze tips eens doornemen.

Een andere mogelijkheid is dat je een herstelpunt terug zet van voor je probleem begon.

Hoe je dat doet lees je hier.

hoi

het is mij nu wel gelukt om de engelse versie van Windows Live Messenger 2011 te downloaden en te installeren.

maar weet u misschien een mogelijkheid dat ik het kan verandert in naar de Nederlandse versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Windows XP

als ik start klik -------> Configuratiescherm heb ik geen Windows Live Taalinstelling staan :dong:

het staat: Vormgeving Printers en andere Hardware

Netwerk- en internet-verbindingen Gebruikersaccounts

Software Datum,Tijd,,taal en landinstellingen

Spraak,geluid en geluidsapparaturen Toegankelijkheidsopties

Prestaties en onderhoud Beveiligingscentrum

meer staat er niet bij

Klik Start.

Open het Configuratiescherm.

Kies de Windows Live Taalinstelling.

Stel de taal in op Nederlands en volg de weergegeven instructies om de wijzigingen door te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.