Ga naar inhoud

Plotse Cyberlink mappen

StijnDD

Aanbevolen berichten

Eigenlijk is deze vraag bedoeld voor mijn vader zijn Laptop (Windows 7 premium).

Mijn vader heeft recentelijk een Laptop van 'Acer' gekocht. Er waren geen problemen, maar plost gebeurde het volgende;....

Hij opende zijn map 'Documenten' en plots zaten er een aantal mappen in, die hij er zelf niet heeft in geplaatst!

Ik geef je even de gegevens...

Cyberlink LOCAL STORAGE V2 default member

Cyberlink LOCAL STORAGE V2 MISC

NTI LiveUpdate.dll

NTI MM V9 ACER.dll

NTI MM V9 REGET.dll

Wat ook raar is, is dat de datum van dit alles (29-01-2012) is terwijl de Laptop nieuw is!?

IS ER IEMAND DIE MIJ KAN HELPEN WAT DIT IS? IK ZOU GRAAG WETEN WAT DIT ALLES IS UITERAARD.

Ik zou het heel apprecieren als iemand me meer duidelijkheid kan geven;

-bvb: is het gevaarlijk?

-moet ik hier iets aan doen?

-indien ja hoe los ik dit op

-is het een veilig iets of niet?

Met vriendelijke groeten, alvast bedankt als u mij wil helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoogstwaarschijnlijk is er standaard software van Cyberlink en NTI (cd-dvd maker?) geïnstalleerd door de fabrikant.

Controleer maar eens via start-> alle programma's, je zou er software van Cyberlink en NTI moeten terug vinden.

Je hoeft je niet ongerust te maken en er ook niks aan te veranderen.

Wordt die software niet gebruikt kan je ze altijd verwijderen via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.