Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen, ik weet niet of ik dit hier goed heb gepost, maar ik zit hier met een probleem. Ik heb mijn pc moeten formatteren. En één van mijn vorige programma's die ik had was roxio easy media creator 9. Die gebruikte ik, omdat ik mijn spelletjes van de wii (eigendom) op mijn pc had gezet in iso. Zo was ik zeker dat ik die nog had moest er iets voorvallen met mijn originele. Dus als ik die op mijn pc bekeek zag ik zo'n blauw rondje staan. Nu heb ik mijn pc moeten formatteren en heb vanop mijn externe hd mijn spelletjes er terug opgezet maar nu kan ik die niet meer openen. Ik heb dan ook geprobeerd roxio easy media creator 9 te downloaden, omdat dit gratis zou zijn, wat blijkbaar niet waar is. Maar hoe kan ik nu terug mijn iso zien op mijn pc. Ben ik nu alles kwijt en moet ik mijn spelletjes opnieuw op mijn pc zetten of wat moet ik doen? Of bestaat er een ander programma dan roxio zodat ik terug dat blauwe rondje van iso kan zien? Sorry dat ik het zo moeilijk moet uitleggen, maar hopelijk begrijpt iemand wat ik hier wil zeggen. Zonder dat blauwe rondje van iso kan ik onmogelijk een iso branden op een schijfje. En het probleem is dat ik hier een origineel wii spelletje heb die stuk is en die wel als iso op mijn pc staat, maar ik spijtig niet kan openen aangezien ik dat blauwe rondje niet meer heb. Hopelijk kan iemand mij helpen of begrijpen. Bedankt.

Geplaatst:

Als het om een ISO- bestand gaat en je wil dat op cd/ dvd branden kan je ook andere brandsoftware gebruiken zoals CDBurnerXP (klik erop).

Ik vind het wel raar dat je originele schijfjes voor je wii zomaar kan kopiëren, zit daar geen beveiliging op?

Ben je zeker dat als je die ISO brand op een schijfje dat het gaat werken?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.