Ga naar inhoud

Hard of software?

Elkedage

Aanbevolen berichten

Is de knop waarmee de wifi automatisch moet aangaan bij opstarten pc hardware of is dat software?? Graag uw antwoord aub. Bij mij schakeld de knop niet automatisch aan als pc opstart, dus als dat software is dan zou ik opnieuw kunnen installeren en zou dit opgelost moeten zijn. maar ik zou dit wel graag weten voordat ik dit voor niets zou doen.

Alvast bedankt Elkedage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Als deze knop aan staat wanneer de computer zichzelf gaat uitschakelen en en wanneer deze opstart weer uit staat. Dan wil dit zeggen dat het probleem zich ergens in de software moet bevinden. Over welk type pc gaat het? Besturingssysteem?

Groeten,

Jonah Jordan

aangepast door Asus
reclame verwijderd !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het HP forum hier eens over bekijkt, blijkt dit bij de HP/Vista combinatie heel vaak voor te vallen. Dikwijls ligt dit dan aan defecte hardware en zal je deze dus moeten laten vervangen. :dong:

Start je laptop eens opnieuw op terwijl je constant het wifi knopje ingedrukt blijft houden.

Dit is een ietwat alternatieve oplossing die in het verleden toch al resultaat heeft geboekt. ;-)

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jion,

Het wirless knopje ingedrukt houden terwijl ik opstartte hielp ook niet. Wel heb ik Wirless assstent gedownload en nu werkt het weer normaal, dus start wirless automatisch weer terug op zowel als ik pc aanzet alsdat hij uit slaapstand komt.

Toch hartelijke dank voor jullie raadgevingen.

Cyriel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.