Ga naar inhoud

hoge pieptoon na spelen games

jsdriessen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn pc, al een poosje.

Opstarten en zo gaat allemaal prima maar als ik een game speel (bijv. Minecraft) begint de computer na ongeveer tien minuten een zachte pieptoon te geven dit is niet zo erg maar 5 minuten veder is het erger

en dan word het niet meer leuk om games te spelen (zo irritant is het).

Als ik dan taakbeheer opstart is het ram normaal maar de CPU 100%

ik stop dan meestal met het spel en dan houd de toon ook op maar dan moet ik hem nog even met rust laten want als ik dan bijvoorbeeld het internet op start komt het weer terug, dus dan wacht ik even 10 min en dan is hij weer rustig.

Ik dacht zelf eerst de harde schijf maar dit is het niet, veder is hij ook helemaal stof vrij (ook achter de ventilators)

Misschien is het de proccesor, de video kaart of de ventilators

Hoop dat jullie me kunnen helpen

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open je PC kast even en kijk even HEEL goed IN je PC of er geen extra kabel moet aangesloten worden aan je video kaart (meestal een platte witte kabel), de kabels wijzigen zichzelf wel uit. Ik heb dit probleem ooit ook eens gehad, en dit was mijn oplossing voor het tergend geluid signaal te stoppen.

Als je verder nog vragen hebt laat maar iets weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.