Ga naar inhoud

USB stick beschadigd en onleesbaar


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Het ziet ernaar uit dat ik weinig geluk heb gehad met USB sticks op vakantie..

Eerder heb ik al een ander probleem gepost, dit is gelukkig opgelost.

Echter heb ik nog een andere usb stick, met een ander probleem

Zodra ik deze in mijn laptop stop, wordt er aangegeven dat de schijf geformatteerd moet worden voordat ik deze kan gebruiken (uiteraard niet gedaan!)

Als ik deze gewoon wil openen via mijn computer dan krijg ik een popup met het volgende F is niet toegangkelijk, bestand of map is beschadigd en onleesbaar..

Ook op deze usb stick heb ik behoorlijk wat vakantiefotos verzamelt en ook andere belangrijke bestanden van mijn vakantie.

Ik hoop dat iemand weet wat het probleem is en hoe ik dit kan omzijlen?

Ik heb het al geprobeerd op meerdere computers, maar op geen enkele kan ik deze openen..

Groetjes, Nadia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie!

Helaas krijg ik bij de pandora niet de mogelijkheid om mijn F schijf te onderzoeken.. daar wordt aangegeven dat deze niet 'klaar' is.. en ook bij de de softperfect wordt er aangegeven ónherkenbaar of beschadigd filesysteem'

de easeus krijg ik op de een of andere manier niet gedownload.. weet niet welke optie ik moet kiezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is nu aan het zoeken..! Dankjewel..

Inmiddels al 5380 files gevonden.....

Het is alleen een usb stick van 32 gb en volgens mij kan ik maar 1 gb recoveren hiermee...

Ken je wellicht nog andere kosteloze programma's die ook zo werken, waarmee ik wel meer kan terughalen?

Weet je overigens ook wat er mis is met de stick? Want volgens mij is het geen virus ofzo?

- - - Updated - - -

oke . help!!

terwijl ik de scan aan het uitvoeren was ging mijn laptop opeens uit..

nu 3 keer geprobeerd opnieuw op te starten.. de eerste keer kreeg ik een blauw scherm, iets over recovery data en de laatste twee keer de vraag of ik opstartherstel wilde doen.. wat me niet verstandig lijkt, want volgens mij ben ik dan ook de hele inhoudt van mijn laptop kwojt?

met de laptop was niets aan de hand.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is gelukt!!

Ik denk dat mijn laptop gisteren oververhit was.. hij stond op mijn bed waardoor deze niet heel goed kon ventileren en er waren heel wat programma's aan het lopen..

Ik heb uiteindelijk een volledige Easeus versie gedownload en daarmee al mijn fotos en bestanden kunnen terug halen! :)

Ben heel erg blij met alle adviezen van dit forum, want ik heb inmiddels al mijn fotos weer terug!

En een wijze les voor de volgende keer.. mijn usb sticks niet meer in vreemde pc's te steken, hihi

Groetjes, Nadia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.