Ga naar inhoud

Ext. HD niet benaderbaar

Stev000

Aanbevolen berichten

Ik wacht het af.

In het eerste plaatje heb ik de partities aangevinkt, en daarom zijn ze onderin ook te zien.

In het 2e plaatje zijn ze niet aangevinkt, en daarom staan ze onderaan er ook niet bij. Als ik ze aanvink, komen ze net als bij het 1e plaatje er wel bij te staan...

Het grappige is wel dat de "unallocated" partitie dus juist de enige partitie is die te zien is in Windows! Die andere 2 dus niet.

Ik wacht geduldig af!

Bedankt voor zover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

We gaan het zekere voor het onzekere nemen en download dit bestand nog niet, blijkbaar word er de laatste tijd een soort downloadmanager bij CNET toegevoegd waar sommige scanners op reageren.

Maar we gaan hier geen risico nemen en daarom heb ik een tooltje geüpload naar men dropbox account, het doet in principe hetzelfde en heb dat vroeger vaker gebruikt.

Je kan het hier downloaden >> http://dl.dropbox.com/u/5422023/PartitionRecoveryEN.zip

Laat maar even weten of het wil lukken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De snelle scan geeft eigenlijk geen resultaat (alleen een restore point, zie screenshot).

Tevens ziet deze ook alleen de partitie van 100gb, en dus niet de gehele schijf van 640gb..

De uitgebreide scan duurt lang (stap 1 al minimaal 1 uur). Zal ik deze wel laten draaien?

post-35726-1417705231,1421_thumb.jpg

aangepast door Stev000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.