Ga naar inhoud

fire wire kabel in medion computer kan dat


geeetje

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag ik heb bij de aldi een computer zien staan namelijk deze medion akoya p 5360 md 8819

Nu is dit het probleem.

Mijn camera is een sony dcr-hc96 die gebruik maakt van een handycam station.

Hier zit een dv-interface(i.link)op.

Ik heb hier een kabeltje voor hetdeel dat in mijn oude computer zat heet ieee 1394.

dus van dv-interface(camera)naarieee 1394 (computer).

als ik dit kabeltje gebruik en ik gebruik capture in adobe premiere kan ik mijn filmpje op mijn computer krijgen en dan bewerken.

Mijn vraag is zit deze aansluiting op deze computer want ik zie nergens ieee 1394 staan.

Ik weet het niet meer heb naar een internet bedrijf gebeld naar een fire wire kaart en zag deze kaart de Dawicontrol DC-FW800 PCI

Met behulp van deze PCI uitbreidingskaart sluit u in een handomdraai elke digitale camcorder aan op uw computer en maakt u de leukste homevideo's. Dankzij de hoge datasnelheid is de kaart ook geschikt voor het aansluiten van alle externe IEEE1394 (FireWire) back-up en iLink apparatuur.

Maar past ie ook in deze computer

Zit er in een computer altijd een aansluiting voor deze kaart

En kan ik hier het werkgeheugen uitbreiden is nu 8 gigabyte en wil 16

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.