Ga naar inhoud

Advanced System Protector kan niet verwijderd worden.

luwina

Aanbevolen berichten

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kan Livemail niet opstarten, het geeft de melding :" Windows LiveMail kan niet worden gestart, het programma is mogelijk niet juist geinstalleerd. Controleer schrijfruimte en geheugen ( 0 x 80041161)

- - - Updated - - -

Pijltje ? Ik kan Livemail niet opstarten, het geeft de melding :" Windows LiveMail kan niet worden gestart, het programma is mogelijk niet juist geinstalleerd. Controleer schrijfruimte en geheugen ( 0 x 80041161)Het versturen van dit bericht duurt ook heel lang, het blijft maar laden en als ik deze site dan afsluit en daarna weer opstart is dit bericht " verzonden".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kape, ter informatie, kan ook geen update maken in Windows Updater, het programma reageert niet.In Webmail kan ik mijn berichten ook niet lezen.het kan toch niet aan de internetverbinding liggen? kan immers wel op google en websites bezoeken.groet Luwina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kape, daar was ik weer nog even ter informatie. Ik kan in outlook.com wél de berichten lezen op de p.c van mijn man. Ik lees op google dat het overzetten van hotmail naar outlook vele problemen geeft? Ik had trouwens dezelde problemen ook al toen het nog hotmail was. Hoop dat je wat aan deze informatie hebt.

De mails van jou en Jion komen ook binnen op outlook op de p.c van mijn man maar op mijn laptop krijg ik van jullie geen melding binnen. Groet Luwina.

aangepast door luwina
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.