Ga naar inhoud

kan geen internet krijgen , mijn emails ook niet

Paula100

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb een probleem, heb laptop, draadloos internet, wanneer ik laptop opendoe kan ik niet op google, mijn emails krijg ik niet binnen, kan geen emails versturen, op mijn computer is met kabel heb ik geen problemen, kan iemand mijn helpen. Ik denk dat er iets aan is aan de router type router is D-Link WLAN 300MBit Draft-N Router, kan Adobe Flash Player ook niet downloaden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Windows versie gebruik je?

Welke merk, model en modelnummer heeft die laptop?

Heeft het draadloos internet ooit gewerkt?

Staat je wifi soms af, controleer of de schakelaar juist staat.

Als je rechts onderaan naast je klok het icoon terug vindt van je draadloos internet ga er dan eens met de muisaanwijzer op staan, heb je verbinding?

Je kan via dat icoon ook zien of er een draadloos signaal aanwezig is, staat jouw SSID er tussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag Paula100,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.