Ga naar inhoud

Na vervangen van inktcartridges doet de printer het niet meer


El_Tricko

Aanbevolen berichten

Ik heb een Epson Stylus DX4450 en ik heb drie originele Epson inktcartridges (geel, roze en zwart) vervangen door drie niet-originele van het merk Kitencre. Als alle inktcartridges vervangen zijn, en ik wil een document afdrukken, geeft de printer aan dat de blauwe inktcartridge niet origineel is. Dat is inderdaad zo, want ik heb de blauwe inktcartridge een tijdje geleden ook vervangen maar daar heeft de printer nooit moeilijk om gedaan. En de drie inktcartridges die ik zojuist vervangen heb, zijn ook niet origineel maar daar geeft de printer geen foutmelding over. Heeft iemand ooit hetzelfde probleem voorgehad ? Alvast bedankt voor de reacties en hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf geen epson printer maar kan je uit ondervinding wel doorgeven dat namaak- inktpatronen voor problemen kunnen zorgen, in het ergste geval een defecte printer die niet meer hersteld kan worden of waarvan de herstelling zo duur is dat je beter een nieuwe koopt.

Slechte inktkwaliteit en/ of de kwaliteit van de ingebouwde chip geven vaak problemen bij niet originele patronen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.