Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Nickske,

Na lang zoeken uiteindelijk toch een manual gevonden van deze pc.

Druk tijdens het starten van je pc herhaaldelijk op de Del toets waarna je in je BIOS komt.

post-24526-1417705233,8306_thumb.png

Met de pijltjes toetsen navigeer je nu naar Advanced BIOS Features en druk op Enter

Waarna je onderstaand scherm krijgt.

post-24526-1417705234,0458_thumb.png

Navigeer met de pijltjes toetsen naar Quiet Boot en zet deze functie op Disabled door op de + of - toetsen te drukken.

Als je klaar bent druk je op F10 om deze instellingen op te slaan en als je de vraag krijgt of je deze instellingen wil opslaan(SAVE) bevestig je dit door YES te selecteren en op Enter te drukken.

Nu krijgt je na een herstart een POST scherm, kun je zeggen waar je pc lang blijft hangen al zal het moeilijk zijn voor je om dit te beoordelen daar je nooit dit scherm gehad hebt.

Geplaatst:

heb dit helemaal gedaan , maar krijg geen post scherm.

wat ik wel gemerkt heb als ik de pc opstart en hij blijft hangen op het eerste scherm van acer ,

dat als ik dit laat staan dat hij na een tijd toch door start . +-10 min

Geplaatst:

Hoe staan in dit zelfde scherm als waar je Quiet Boot vond de volgende instellingen.

1ste Boot Device

2nd Boot Device

3rd Boot Device

4th Boot Device

Vermeld eens wat hier achter telkens vermeld staat?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.