Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo!

Sinds gisteren staat er een nieuwe modem bij ons op het kot. Voor de rest van mijn kotgenoten werkt hij perfect maar ik ondervind wat problemen! Het zit namelijk zo dat ik geen verbinding (LAN) meer kan krijgen sinds de nieuwe modem! Als ik nu het netwerkcentrum open en naar een oplossing zoek dan komt er steeds dat 'DNS-server niet reageert'. Weet iemand van jullie hoe ik dit moet oplossen?

Groeten

Geplaatst:

Ga naar netwerkcentrum

Klik op Adapterinstelling wijzigen

Klik op lan en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik op TCP/IPv4 en dan eigenschappen.

Staat daar IP en DNS op automatisch?

Geplaatst:

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Geplaatst:

Oke dat kan misschien wel zijn maar het is raar want de voorbije maanden heeft het altijd gewerkt (inc. met Avast!), nu sinds dat ze een nieuwe modem geinstalleerd hebben lukt het dus niet meer, heb ook geen wijzigingen aangebracht aan mijn firewall.

Heb je misschien een idee hoe ik het aanpassen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.