Ga naar inhoud

Verwijderde items map blijft leeg

Krista-D

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb recentelijk een comprimatie uitgevoerd op mijn OE (versie 6) en nadien deden zich 2 problemen voor :

1) alle mails in de inbox voor een periode van 10 maand zijn volledig verdwenen

2) de map verwijderde items is leeg.

Ivm het eerste : ik vind mijn dbx bestand terug op de juiste OE directory, maar dit even verplaatsen > OE opstarten > terugplaatsen > OE terug opstarten geeft mij juist dezelfde situatie. Iemand een oplossing hiervoor? Gaat maw over een gedeeltelijk verdwijnen : dbx bestand is nog zichtbaar en wordt gelezen, maar een deel is verdwenen.

Ivm het tweede : de map toont via windows verkenner een bestand Verwijderde items van 105MB (terwijl OE niets toont, o items). Ook hier even wegplaatsen en terugplaatsen (zelfde werkwijze als hierboven) > directory blijft in OE leeg. Hoe kan ik dit toch zichtbaar krijgen?

Let wel, mijn instelling stond blijkbaar wel op het automatisch leegmaken van de Verwijderde items na afsluiten OE (intussen afgevinkt), maar bestand blijft op 105 MB toch nog op de OE directory staan. Hopelijk kan ik er nog in en zitten de verdwenen gecomprimeerde mails erin.

Dank alvast,

mvg

Krista

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.