Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ja zelfde. als ik de cam opzet zegt ie dit

"kan geen video voorbeeld maken,controlleer de aansluiting van het apparaat en ga na of het apparaat niet toevallig door een andere toepassing of gebruiker wordt gebruikt"

Heb al alle usb's geprobeert zonder resultaat.

Geplaatst:

Probleem met die Driver Genius is dat je niet exact weet wat ie installeert...een nieuwe zoektocht volgens je hardware-ID levert me deze driver op, lost die je probleem op ?...

Geplaatst:

In eerste instantie is het hier de taak van de verkoper om je de installatieschijf te bezorgen, aangezien je een onvolledig pakketje hebt ontvangen.

Ik informeer bij de collega's of ze nog andere mogelijkheden zien.

Geplaatst:

Je vermeldt dat je een wit scherm krijgt...kan je nog eens opnieuw gaan kijken naar de actuele situatie in je apparaatbeheer: indien er daar GEEN meldingen meer zijn (onbekend apparaat), dan mag je de cam fysiek (dus via de USB-poort, NIET via apparaatbeheer !...) verwijderen en je PC opnieuw opstarten...nadien verbind je de cam opnieuw met de PC.

Wat is het resultaat van deze acties ?...

Met dank aan Dasle !...:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.